Aktuális!

katt a képre

Hírek

NORIZI

A pergetőmánia weboldalon találtam ezt a cikket a legújabb woblerről. Az oldal tulajdonosai megvizsgálták kívül- belül, tesztelték az "úszó egeret" és meggyőződhettek annak fogosságáról. A tevékenységről video is készült.

Üdvözlöm olvasóinkat! Egy teljesen új és minőségében kimagasló márkát szeretnék bemutatni mindenkinek. Ez nem más, mint a Norizi wobblerek! Mi lettünk a szerencsés kiválasztottak, hogy első ízben teszteljük ezt az egyedülállóan magas színvonalú műcsalikat.
Miután megérkezet a csomag, rögtön téptem szét a dobozt, hogy végre kézbe vehessem a wobbit. Első ránézésre is szembetűnt az aprólékos kidolgozottság és az igényes kivitel. Már a doboz tetszetős volt! Ami nagyon tetszet, hogy megtalálható rajta a Magyar termék márkajelzés, ami egy kicsit büszkeséggel töltött el. Na, de térjünk a lényegre! Megbeszéltem csapattársammal, hogy lemegyek hozzá egy napra és górcső alá vesszük ezt a wobbit. Nem is kellet sokáig várni és már utaztam is a Tisza-tó szívének számító Abádszalókra. Szerencsére a teszt nap előtti este le tudtam menni, és egyből egy éjszakai pecával kezdtük. Miután leértünk a vízpartra, már szántottuk is a habokat, és ahogy leszállt az est megkezdtük pecánkat. Imádok éjszaka csónakból horgászni, mert mindig hoz valami izgalmasat. Nem sokat vártunk ettől az éjszakától, mivel telihold volt, de a remény hal meg utoljára. Már egy jó ideje szántottam az új csalival a vizet és ámultam a világító wobbin, mikor olyan 1 méterre a csónaktól felrobbant a víz! Eszméletlen rántást éreztem botomon és egyből elkezdet visítani orsóm féke. Csurom víz lettem és az adrenalin szintem az egekbe szökött.

i!

!

"Menjetek halacskáim és fogjatok sok halat!"

Hamarosan megpillantottam halunkat, mely egy csodálatos Balin volt. Nem sokára ki is vettük a vízből és némi fotózkodás után mehet vissza. Nem sokáig bírtuk már ezután, és mentünk aludni, hogy másnapra felkészüljünk a tesztelés első fázisára.
Szokásunkhoz híven elsőként darabokra szedtünk egy műcsalit, hogy megnézzük mit is rejt belseje. Kaptunk egy prospektust a csalikhoz és az ebben leírtak alapján kezdtük meg a „csali-gyilkosság” első lépéseit. Akkor nézzük lépésről-lépésre.

1. Terelőlap: Azt írják róla lapja ütésálló műanyagból készült, ami egy jó dolog, mert ha véletlenül nekidobjuk egy kőnek, akkor nem pattan el a műanyag. Nos, én azzal kezdtem, hogy egymás után többször is betonhoz vágtam! Lás csodát! Nem tudtam eltörni! Érdekes módón kemény, mégis rugalmas anyagból készítették, így valóban szinte törhetetlen.

Anyaga erős, mégis rugalmas!

2. A test Abachi fából készült mely valóban jóval tartósabb, mint más faanyag, mégis könnyen formázhatónak tűnik.

3. Dobhatósága rendkívül jó és dobáskor nem kóvályog, tehát messzebbre is lehet vele pontosan dobni.
4. A drót teljesen végig fut benne és még annak két vége, össze is van hegesztve. Na, ez az a pont mikor teljesen szét kell szedni egy wobbit! Nem is sokat vártunk és nekiestünk kettéfűrészelésének! Miután kivettük a drótot és tanulmányoztuk láttuk, hogy valóban végigdrótozott és össze is van hegesztve. Ellehet mondani, hogy a gyártók nem mentek a véletlenre. Még itt szeretném megemlíteni kisúlyozását, mely egy kis ólommal

van megoldva.

Bandika a "fűrészes gyilkos"!

Hegesztés rendben!

Ezek az első benyomások, melyek igen kecsegtetőek! Ráadásul legelső este fogtunk vele halat, mely szintén egy remek kezdet egy ismeretlen wobblertől. A képeken meg fogjuk mutatni, milyen aprólékos és gondos kidolgozottságuk van, melyet akármelyik nagy csali-gyártó cég megirigyelhetne.

Tehát összegezve: Van egy magyarok által gyártott, magas színvonalú, szép kidolgozású és fogós csali! Őszinte leszek én beleszerettem ebbe a csaliba és bátran ajánlom mindenkinek.

Remélem, hamarosan beszámolhatok több hal fogásáról is melyet e csalival fogtam.

Addig is görbüljön mindenkinek!

Pocsai István-pergetőhorgász

Mérten András-pergetőhorgász

A doboz nemcsak szép, de információban is kiemelkedő!

Nyugalmi állapotban!

Itt is látszik az aprólékos munka!